۱۳۹۳ اسفند ۲۲, جمعه

اساس اسلام بر مبنای دروغ گویی

دروغگویی در حکومت های اسلامی و به طور کلی در دین اسلام امری عادی و رایج است. حتی تقیه (دروغ به اصطلاح مصلحتی) یکی از تعالیم اسلامی محسوب می شود. به همین دلیل هرگز نمی توان به قول و قراردادهای حکومت ها و گروه های اسلامی و سردمداران آن، اعتمادی داشت. حقیقت امر این است که نداشتن علم و دانش و اطلاعات عمومی کافی و تنها بسنده کردن به خرافات حلال و حرام مذهبی، به مرور خرد دولتمردان و دست اندرکاران حکومت های اسلامی را در سطح تفکرات حقیر و رذیلانه نگاه می دارد.
بی آبرویی و دروغگویی های شنیع از خصایص رایج این نوع حکومت هاست. زمانی که دروغگویی، سنگسار، شلاق، قطع دست و پا، سربریدن و همخوابگی با دختر بچه ۹ ساله و … قوانین یک حکومت را تشکیل دهد، انتظار داشتن شرافت کلامی و عملی و در کل ارزش های انسانی و آبروی جهانی از چنین حکومتی، تصوری غیر واقعی است.

کشتن یک میمون وحشت زده با موشک نظامی، فضانوردی نیست، بلکه خودنمایی است!

دروغ بزرگ رژیم دروغین و شارلاتانی آخوندی بر فرستادن میمون به فضا و بازگشت سالم آن

ادعای فرستادن میمون به فضا

 در روز دوشنبه هفته گذشته، حکومت اسلامی ایران ادعا کرد که یک میمون به فضا فرستاده است.  البته روزنامه دیلی تلگراف لندن   با دیالی نشان می دهد که این ادعا کاملن دروغ است. این ادعا دقیقا در راستای وعده های قبلی دولتی در مورد دستیابی شروع عصر فضانوردی در ایران و همچنین و در آستانه دهه معروف به دهه زجر(دهه فجر) به سبب تبلیغ تاریخ پیروزی انقلاب به یغما رفته مردم ایران بوسیله آیت الله خمینی و مسلمانان تندرو انجام شد. متاسفانه دروغ بودن این ادعا نیز به سرعت ثابت شد و جز شرم و روسیاهی برای حکومت اسلامی و در نگاه جهانی برای ایرانیان به ارمغان نداشت.
استفاده از موشک جنگی برای فضانوردی
به گزارش خبرگزاری همشهری  کاوشگرها بطور عمومی برای بررسی جو، داده برداری از لایه‌های میانی اتمسفر و بررسی لایه‌های مختلف آن و مطالعات گوناگون دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاوشگر پیشگام ساخت ایران از چهار بخش تشکیل شده است:
۱. مجموعه موتور، متشکل از اجزای قفسه دم، بالک‌های پایدار ساز، بلوک تنظیم ارتفاع،موتور و نازل
۲. سکوی پرتاب برای پرتاب مجموعه
۳. ایستگاه‌های زمینی برای برقراری ارتباط با کاوشگر و دریافت اطلاعات به صورت زمان واقعی
۴. محموله که از اجزای کپسول زیستی سامانه خدمات (الکترونیک، مخابرات و پردازش) جدایش سازه و بازیابی موجود زنده تشکیل شده است.
این گزارش در توضیح بیشتر این کاوشگر را تافته ای جدا بافته و بسیار پیشرفته برای عملیات فضایی معرفی می کند. حال آنکه مایکل المن، عضو ارشد موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک (IISS)، در گفتگو با  گاردين گفته است که؛ “چنان که به نظر می رسد که یک موشک تغییر شکل یافته نظامی برای پرتاب این میمون بیچاره استفاده شده است” او در ادامه اظهارات خود چنین اضافه می کند که؛
“ارتفاع در فضای ۱۰۰ کیلومتر از زمین امری بسیار عادی و بسیار ناچیز محسوب می شود و همچنین موشک به کار گرفته شده برای این ماموریت، به نظر می رسد از موشک های نظامی زلزال یا موشک فاتح-۱۱۰ باشد که برای مقاصد نظامی استفاده می شوند. حداکثر محدوده ارتفاع در هنگام حمل اجناس مقرون بصرفه برای حمل و نقل در حدود ۵۰۰ کیلوگرم، ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر از سطح زمین می باشد، هرچند ایران غالبا ادعا می کند به ارتفاع ۳۰۰ کیلومتر برد دست یافته است.
اگر پرتاب موشک مستقیما و موفقیت آمیز انجام گرفته باشد، برد آن باید به ارتفاع ۱۲۰ کیلومتری یا بیشتر از سطح زمین دست یابد که این ارتفاع کاملا به جرم کپسول حاوی میمون بسته است.” این نوشته ترجمه کوتاهی از گزارش مفصل گاردین  است که در اینباره انجام شده، برای مطالعه کامل گزارش گاردین می توانید به مقاله “پشت پرده فرستادن یک میمون به فضا توسط ایران” ترجمه و تلخیص: آهو شکرائی رجوع کنید.
این هم تصویر دیگری از فرستادن میمون به فضاست که به جای شاهکار، باید آن را آخوند کار نامید. زیرا جز خودنمایی و تحمیر مردم عقب مانده و بره نشان هدف دیگری در کار نبوده است.

عکس ها سخن می گویند

اولین گروهی که در فضای مجازی به افشاگری در مورد دروغگویی و تکذیب بازگشت میمون به اصطلاح به فضا فرستاده شده، پرداخت، ایرانیان بودند. عکس های منتشر شده از دو میمون کاملا متفاوت است و هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. پس از سر و صدای کاربران آگاه اینترنتی ایرانی به مرور خبرگزاری های خارجی نیز به این تفاوت های آشکار پرداختند.  رنگ  میمون فرستاده شده به خاکستری متمایل و پس از بازگشت به قهوه ای تغییر یافته و حتی رشد بیشتری پس از چند دقیقه داشته، شکل بینی، گونه حجم صورت دو میمون کاملا متفاوت است و حتی خال بالای آبروی راست میمون پرتاب شده بوسیله موشک کاملا ناپدید شده و…

فرهنگ حمایت از حیوانات در جهان

در قرن حاضر با وجود فرهنگ جهانی، طرفداران حقوق حیوانات در کشورهای قدرتمند و پیشرفته جهان، استفاده از حیوانات در آزمایشات فضایی به هیچ عنوان پسندیده نیست. جدا از اینکه یک انسان، نیاز به هیچ قانون یا اعتراضی ندارد زمانی که می داند جان یک حیوان زنده که با چشمانی وحشت زده به او می نگرد در شرف به خطر افتادن است. آمریکا نیز در سال ۱۹۴۸ میمونی را به ارتفاع ۸۳ مایلی زمین فرستاد که این میمون پیش از بازگشت راکت به زمین جان سپرده بود. خبر جان سپردن میمون در همان زمان اعلام شد، از آن پس یکی از دلایل اصلی مخالفت سازمان های حمایت از حقوق حیوانات برای استفاده حیوانات در آزمایشات فضایی احتمال همین خطر جانی بود.
اینکه امریکا نیز همین کار را کرده  و حیوانی را به فضا فرستاده است سخن بسیار بیهوده ای است ، زمانی نیز در امریکا برده داری سیاهان رایج بود. امروز اما، یکی از محبوب ترین و مورد اعتماد ترین رئیس جمهور های امریکا، یک مرد دو رگه سیاه پوست آمریکایی است. کشورهای پیشرفته، برخلاف حکومت های مذهبی در لجنزار گذشته اشتباهات خود زندگی نمی کنند، بلکه گوش به ندای آزادی خواهانه مردمان خود و رو به سوی فرداهایی روشن و جامعه ای با برقراری حقوق مساوی برای زنان، مردان و کودکان از همه نژاد ها و حتی حقوق حیوانات دارند.
میمون در مانده از دستت آخوند، نسبت به آینده خود نگران است، و گله گذاری می کند!.

کلام آخر

حکومت و دولتی که مردمانش از فقر و تورم و بالارفتن فشار روزمره مخارج به دلیل اختلاس های میلیون دلاری حکومتیان، بیکاری و ندانم کاری های سیاسی و اقتصادی در عذاب هستند. هرگز نباید به خودنمایی های بیهوده و بی سرانجام چون پرتاب موشک نظامی برای فضانوردی بپردازند. حدود دو تا سه میلیارد تومان خرج این آزمایش بیهوده می توانست برای پرداخت حقوق کارگران و کارمندان و بازنشتگان صرف شود. بخاری های مدارس تعمیر گردد تا کودکانی دیگر در آتش سوزانده نشوند. این خرج میلیونی می توانست صرف راه سازی و جاده سازی بهتر و بالابردن کیفیت ماشین سازی کارخانه های ایرانی برای حفظ جان مردم در تصادفات احتمالی انجام شود.
حکومتی که با اشعه های پارازیت، ایران را به بزرگترین کوره آدم سوزی جهان تبدیل کرده و به قتل کودکان به دنیا نیامده کمر بسته. همچنین بلندپروایی هایش در مورد پرونده اتمی سیل کودکان با ناهنجاری های اتمی در ایران بوجود آورده حکومت و دولتی که حتی توان کنترل آلودگی هوا و تامین بخاری برای مدرسه هایش را ندارد، بهتر است که سر از فضا به زمین گرفته و به مردم محروم و ستمدیده خود بنگرد!. چون، چنان که بارها به اثبات رسیده، بلندپروازی های دروغین و اصراف سرمایه های ملی ایران، چیزی جز ضرر برای مردم و بی آبرویی و مضحکه جهانی شدن حکومت اسلامی و در خطر جنگ قرار گرفتن برای ایران ندارد.
مردم محروم و ستم کشیده کشورمان اگر به آسمان نیز بنگرند، نگران آلودگی ها، اشعه های پارازیت و تشعشعات اتمی پراکنده در فضا و یا هواپیماهای جنگی از کشورهای دیگر بر آسمان کشورشان هستند. نه پرداخت چند میلیارد تومان برای کشتن میمونی در فضا. به هرحال این میمون بازی ها، برای حکومتی که در اسفناک ترین شرایط و تحریم های اقتصادی، هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به ضریح مرده ای در عراق می بخشد، امری غیر عادی و دور از ذهن نیست!.
در پایان، نگارنده از رژیم ضد انسانی اسلامی درخواست دارد که اگر کمترین دوستی و محبتی برای مردم ایران دارند و می خواهند نام نیکی در تاریخ از خود به جای گذارند، باردیگر به جای فرستادن یک میمون  بیگناه ، احمد خاتمی را که از هر حیوانی درنده تر است و دهان کثیف او موجب کشت و کشتار جوانان زیادی شده، به فضا بفرستید تا ملت ایران دست کم از وجود  ناپاک یک آخوند در امان بمانند
باران بهارى
فضوله محله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر