۱۳۹۷ بهمن ۲۱, یکشنبه

آموزه‌های شاعری که به پدوفیلی دعوت کرده بود:ما عاشق زن ملاییم

خبرهای داغ سیاسی

  • تجاوز تحت هر نام و توجیه ای حرکتی از سر قدرت طلبی، مردسالاری و ضد انسانی است.

هوادران علی‌عبدالرضایی، شاعر ایرانی که در ازای تجاوز به کودکان و زنان وعده بهشت داده بود، اقدام به دیوارنویسی شعارها و آموزه‌هایش در چند جای ایران اقدام کردند.
تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد روی برخی دیوارها شعار «ما عاشق زن ملاییم» به همراه حروف اختصاری «ایران و آنارشیسم» نوشته شده است. درباره مکان دقیق این دیوارنویسی اطلاعی در دست نیست. عبدالرضایی پیش از این ایرانیانی که از عرب‌ها و مسلمانان نفرت دارند را آشکارا به تجاوز به کودکان و زنان مسلمان ترغیب می‌کند.
این شاعر ایرانی در بخشی از سخنانش که در قالب یک فایل صوتی منتشر شد، خواستار مورد تجاوز قرار گرفتن کودکان، زنان و دختران در اماکن عمومی یا به تعبیر او «کوچه‌ها» شد. او با تاکید بر اینکه «به زن پاسدار تجاوز کنید، به زن ملا تجاوز کنید، دختر پاسدار لذیذه»، این زنان و کودکان را سهم ایرانیان از این جهان دانست و به «تجاوز [جنسی] و بچه‌بازی» دعوت کرد.
او در این فایل صوتی به صراحت گفت: «بچه‌باز بشید، تجاوز بکنید. هر کاری با اینها (مسلمانان) کردید، هیچ اشکالی ندارهعبدالرضایی در ازای عمل کردن به توصیه‌هایش برای تجاوز به زنان و کودکان، به شنوندگانش وعده بهشت داد.
در واکنش به این دعوت آشکار به پدوفیلی و تجاوز جنسی تعدادی از کنشگران ساکن بریتانیا و چند کشور دیگر، کمپینی برای برخورد با این موضوع به راه انداخته و با تنظیم شکایتی خطاب به مقامات و نهادهای ذی‌ربط در بریتانیا، خواستار اخراج علی عبدالرضایی از این کشور به دلیل ترویج خشونت علیه کودکان، کودک‌آزاری جنسی، نژادپرستی، زن‌ستیزی و توهین به باورهای دیگران شده‌اند.
علی عبدالرضایی خود را منتسب به جریان آنارشیسم معرفی می‌کند ولی پایگاه اینترنتی آنارشیسم با انتشار متنی به فایل صوتی منتشر شده از سوی او واکنش نشان داده و اعلام کرد: « موضع انارشیسم در قبال بحث تجاوز کاملا صریح و واضح است. به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی تجاوز و شکنجه مورد قبول انارشیسم و انارشیستها نیست و با توجه به اینکه انارشیسم در پی رد قدرت است این مورد را در قبال دشمنان هم مجاز و انسانی نمیداند. تجاوز تحت هر نام و توجیه ای حرکتی از سر قدرت طلبی، مردسالاری و ضد انسانی است
العربیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر