۱۳۹۳ مرداد ۱, چهارشنبه

به او ديكتاتور گفتند اما....



رضا شاه بزرگ، دیکتاتوری که توانست ایران را از دیکتاتوری اسلامی حاصل دو سلسلۀ، صفویان و قاجاریان، سلسلۀ های پادشاهی ایی که توسط دیکتاتورهای جهانخوار و مافیاهای اسلامی در ایران بر سر قدرت گذاشته شده بودند،... برهاند. قلدری که توانست دست خان سالاران قلدر را از تصاحب زمین های ایران کوتاه کند و فرزند برومندش را مأمور به تقسیم آن زمین ها در میان رعیت های زحمت کش کند.
رضا شاه بزرگ، دیکتاتوری که توانست دیکتاتورهای بیگانه مانند انگلیس را از جنوب، روسیه را از شمال ایران با دریایت سیاسی خود بیرون کند و با دیکتاتوری و قلدری خود نیروهای انسانی مردم ایرن را برای باز سازی ایران مخروبه بکار گیرد. بله،... رضا شاه بزرگ با دیکتاتوری و قلدری خود، مردمان تنبل و دین زده و خرافاتی ایران را بکار کشید و در یک مدت زمان کوتاه 16 سال، ایران را به قدرتی رسانده بود که سبب تحّیر و وحشت مافیاهای جهانی شده بود. این ابر مرد بزرگ، این دزد و دیکتاتور و قلدر (به گفتۀ دشمنانش)، برای پیشگیری از فروپاشی ایران و نفوذ دوبارۀ بیگانگان در ایران، به دستور دیکتاتورهای جهانی، موافقت کرد که با یک چمدان لباس شخصی خود از ایران به تبعیدگاه دشمنان ایران برود تا سزای خدمات بزرگ تاریخی خود را به ایران بپردازد.
تاریخ را بخوانید تا به دیکتاتوری و قلدری رضا شاه بزرگ، یک قدرت دیکتاتوری و قلدری لازم در آن موقعیت زمانی برای ایرانسازی پی ببرید. تا شاید بخود بیایید و از خود شرم کنید در پرخاشگری به خاندان بزرگ پهلوی.
ایران اکنون نیاز به یک رضا شاه بزرگ دیگر دارد تا ایران ما را از بلایای انشعابی جامعه که نتیجۀ خانمانسوزی اش بمرور زمان و بسرعت دامنگیر همگان خواهد شد، مانند: بیکاری، گرانی، فقر، بیرون ریختن اثاثیه مستأجران به خیابانها به سبب عدم پرداخت اجاره، معتادی، اعدام های علنی، فحشای دینی (صیغه)، فحشاهای خیابانی نوجوانان و کودکان بی سرپناه، چپاولگری اسلامیان و مافیایی دست نشانده قدرتهای 1+5،... برهاند.
اگر مرا شاه اللهی مینامید، آنرا نیز بحساب بیخردی شما میگذارم.
بپا خیزید و به ما بپیوندید. روز رستاخیز نزدیک است، ما میتوانیم، چون ما هستیم.
نهم آبان دیدار ما در پاسارگاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر