۱۳۹۳ دی ۲۹, دوشنبه

حکومت اسلامی از پرچم شیر و خورشید، می ترسد!

پرچم شیر و خورشید در ورزشگاه های خارج از کشور:

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا که در استرالیا برگزار می شود، شرکت کرده و از آنجایی که ایرانیان زیادی در استرالیا زندگی می کنند، از طرفداران بسیاری در ورزشگاه ها، برخوردار است. برای مثال در بازی ایران در مقابل قطر، ۲۵ هزار نفر ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند.
به راستی که بانوان میهن دوست ایرانی مایه افتخارند! امید است که به کمک چنین بانوانی، نسل آینده ایران ایران دوستی پیشه کند و از قماش شورشیان سال ۵۷ نباشد!
عده زیادی از ایرانیان حاضر در ورزشگاه، از سر ایران دوستی حاضر به در دست داشتن پرچم ننگین حکومت اسلامی که کمترین سنخیتی با ایران و ایرانی ندارد، نشدند و با خود پرچم پر افتخار شیر و خورشید را به ورزشگاه آورده و آن را با سربلندی و شادمانی، برافراشتند.
البته این کردار میهن دوستانه از چشمان حکومت اسلامی دور نماند و به اندازه ای پریشان شان کرد که مجبور شدند تا از مسئولان استرالیایی بخواهند تا پرچم های شیر و خورشید را از دستان ایرانیان، بگیرند! نگارنده نمی داند که چگونه در یک کشور دموکراتیک، مأموران امنیتی یک ورزشگاه به خود اجازه می دهند تا پرچم های تماشاگران را با تهدید، از چنگ شان درآورند؟

- هراس حکومت اسلامی از ایران دوستی:

بی تردید، حکومت ننگین اسلامی از هیچ چیز به اندازه میهن دوستی ایرانیان، نمی ترسد چرا که میهن دوستی به معنای ستیز با هر که و هر چه است که با ایران سر دشمنی داشته باشد و دشمن تر از آخوند تازی پرست، کیست؟! میهن دوستی پایه های حکومت ابوداعش (حاکمان شیعه ایران) را به لرزه درآورده و ریشه اسلام را می سوزاند و این نکته ای است که سبب می شود حکومت اسلامی با آن همه هارت و پورت، از برافراشته شدن پرچم شیر و خورشید، برآشفته گردد.
پرچم شیر و خورشید، درفش تاریخی و حقیقی ملت ایران است و خاری است در چشمان داعشیان حاکم بر ایران! درود بر ایرانیانی که این درفش را با افتخار برافراشتند!
در طی سه دهه ترسناک گذشته، حکومت با هرچه و هرکه که رنگ و بوی ایران دوستی بدهد، به شدیدترین شکل ممکن، برخورد کرده است! از تلاش برای تخریب تخت جمشید با بولدزر تا حذف تاریخ پیش از اسلام از کتاب های درسی کودکان، از تغییر نام خیابان ها به اسامی زشت بیگانه تا نابودی مجسمه های میان میدان ها، از گزیدن نام های ایرانی برای تمامی چهره های منفی فیلم ها و سریال ها تا عدم رسیدگی به میراث فرهنگی و باستانی، از پرورش ایران ستیزانی چون حسن نصرالله تا ترور چهره های ملی مان همچون شاپور بختیار! کارنامه ایران ستیزی حکومت اسلامی، خود نشان از ترس بی پایانش از میهن دوستی ایرانی دارد!

- سخن پایانی:

نگارنده از ایرانیانی که به تماشای بازی های فوتبال، والیبال و… می روند خواهش می کند تا تحت هیچ شرایطی پرچم ننگین حکومت اسلامی را به دست نگیرند و همواره با پرچم راستین و تاریخی ایران که همانا پرچم پر افتخار شیر و خورشید است، در ورزشگاه ها، حاضر شوند.
از آنجایی که حکومت از عشق ایرانیان به وطن شان هراس دارد، میهن دوستی را به کودکان تان آموزش دهید، ایران سرای ماست، ایران همه هستی ماست و ما بایستی که به آغوش مام میهن، باز گردیم! برای انجام این مهم به ایرانیانی میهن دوست نیاز است و برای تربیت چنین نسلی به خصوص در خارج از کشور، محیط خانواده تنها مکان آموزش و یادگیری است. ایران را فراموش نکنیم!
ایران هرگز نخواهد مرد
برافراشته باد پرچم شیر و خورشید
فضوله محله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر