۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

ملای عربستان پس از شکنجه، زجر و تجاوزهای پی در پی دخترک ۵ ساله اش را به قتل رسانید


شوربختانه آخوندهاو ملاهای مذهبی نه تنها دست از سر ناموس مردم بر نمی دارند، بلکه در هرفرصتی به چشم چرانی، وسوسه، گمراه کردن و در تنگنا قرار دادن زنان می پردازند، حتی گهگاهی نیزبر دختران خود و نزدیکانشان نیز چشم طمع دوخته، و آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار می دهند. این موضوع بارها در کشور خودمان و کشورهای دیگر اسلامی دیده و یا شنیده شده است.
بنابراین، هیزی و بدچشمی و سوء قصد نسبت به بانوان، نخست از درون فامیل و بیشتر در میان خانواده های مبلغان دین آغاز می شود. نمونه های زیادی از تجاوز ملاها به دختران خردسال و یا زنان به وسیله ملاها و فرزندان آنان تاکنون در ایران، افغانستان، و کشورهای دیگر اسلام زده دیده شده و یا به ثبت رسیده است.
در این ویدیو یک آخوند فرومایه و بی فرهنگ ایرانی نما تجاوز به زنان و دختران را حق آخوند و بسیجی می داند!.

گزارش روزنامه ایندپندت

روزنامه ایندپندت  حکایت تلخی دارد از شکنجه و تجاوز آخوند عربستانی به دختر بچه ۵ساله خود بنام لاما که موجب مرگ دردآور وی شد. فهیان القمدی آخوند عربستانی متهم شده که با شکنجه دادن، شکستن استخوان های سر، کتف، پشت، و بازوهای کودک ۵ ساله خود و تجاوزهای جنسی مکرر به وی، سرانجام در بیمارستان در گذشته است.
در این تصویر لاما دختر بچه با پد متجاوز و قاتل خود دیده می شود!.
مجازات انجام چنین جنایت بزرگ و هولناکی در هر جامعه و در هر کشور جهان دست کم زندانی طولانی، حبس ابد و حتی اعدام است. ولیکن این جنایتکار پس از چند ماه زندانی شدن، قاضی های این پرونده جنایی به بهانه این که این فرد مدتی زندانی کشیده، زیر قانون شریعه و اسلام، با پرداخت دیه ای بنام “پول خون” آزاد است! و با کمال شگفتی قاتل بی رحم را پس از چند تبرئه و محکوم کردن پی در پی، سرانجام آزاد کردند!.
این ویدیو گزارش گر تجاوز مجتبی فرزند ابر جنایتکار خامنه ای است به یک دختر دانشجو که زندگی و هستی او را تباه کرده است. به راستی باید گفت لعنت بر آخوند و آخوند زاده!.

نکته پایانی:

این فاجعه غیر انسانی که گویا با نفوذ و دخالت افراد خانواده سلطنتی عربستان پرده پوشی شده و جنبه قانونی خود را از دست داده است، موجب خشم و نفرت، و عصیان مردم عربستان را فراهم کرده است.
اینهم ویدیویی است که تجاوز جنسی یک  آخوند به دختر ۱۰ ساله در افغانستان را گزارش می دهد. دخترک بینوا در بیمارستان میان مرگ و زندگی به سر می برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر