۱۳۹۳ مهر ۱۰, پنجشنبه

مهملات بنی صدر پس از ٣۵ سال با چادر و روبنده به تلویزیون حکومت اسلامی بازگشته است!

فرتور نمایانگر حجاب کامل اسلامی است. یک زن باید در سرما و گرما، در عروسی و عزا، در شادی و غم خود را در این گونی سیاه بپیچاند تا الله روان پریش مدینه از وی راضی باشد. مسلمانان هنوز به این سطح از درک نرسیده اند که نوع پوشش هر انسان، تنها و تنها به خود آن شخص ارتباط دارد و جامعه حق بازخواست کسی را به خاطر نوع پوشش ندارد.سر آغاز

درحکومت های توتالیتر و متمایل به آپارتاید جنسی, صدا و سیما ابزاری برای پایین آوردن سطح فکری مردم و القای تفکرات حکومتی به قشر کم درآمد و محروم جامعه است. پخش خرافات مذهبی و مقدس سازی ارکان حکومتی همزمان با آموزش تجاوز و پایمال کردن حقوق انسانی زنان و کودکان امری روزمره و با هدف سازی کاملن مشخص است. این نگاره به آخرین تلاش مذبوحانه ترین حکومت اسلامی ایران در تحت فشار گذاشتن زنان جامعه ایران می پردازد.

دلقک هایی با چادر و روبنده

هفته گذشته در برنامه “زنده باد زندگی” شبکه ٢، آخوند محمد صادقی به همراه همسر, دختر, داماد و و دو کودک پسرش و یک نوه اش به عنوان مهمان حضور یافتند. همسر و دختر وی با حجاب چادر و روبنده به عنوان مهمان حضور یافتند. زمانی که مجری برنامه دلیل پوشش این دو زن با روبنده را جویا شد. همسر این آخوند پوشش خود را الگو برداری اسلامی از فاطمه زهرا اعلام کرد. خانم صادقی از قول فاطمه زهرا چنین گفت؛ بهترین زن زنیست که هیچ نامحرمی او را نبیند. و نه او هیچ نامحرمی را ببیند. وی سپس اضافه کرد؛”گرچه الان دلیل پزشکیش هم پیدا شده. با پیشرفت علم دلیل پزشکش هم پیدا شده که زن هایی که خودشان را می پوشانند. یعنی در حقیقت این حجاب به نفع خودشونه, جوان تر می مانند. شاداب تر می مانند. چون از چشم های مرد اشعه ای تولید میشه که پیری زودرس می آورد. حجاب در اسلام به نفع خود زنان است و….
لحن بیان این زن روبنده پوش , خالی از هرگونه اعتماد به نفس, حقیقت گرایی و به خصوص خردگرایی بود. به طوری که مرتب کلمه ها و جمله ها را بدون رعایت دستور زبان و با تردید و زمینه چینی بیان می کرد تا منظور اصلی خود را بیان کند. زمانی که اظهار نظرش به قسمت اشعه نگاه مردان رسید. لحن و نحو بیان وی نشان از این داشت که حتا وی به این اراجیف اعتقادی ندارد. به نظر می رسید وی با سفسطه سعی داشت شرم خود را پنهان کند. از بیان چنین دروغ بزرگ و مسخره ای که اظهارش به او تحمیل شده است.
هفته گذشته همسره چادر و روبنده ای یک آخوند در در برنامه زنده باد زندگی, اظهارات عجیبی ذکر کرد. وی دلیل علمی حجاب و بخصوص استفاده از روبنده را به علت وجود اشعه پیر کننده صورت زنان در چشمان مردان خواند!
یکی از زندانیان سیاسی سابق در فیسبوک خطاب به صدا و سیمای حکومت اسلامی در مورد این برنامه چنین نوشته است؛ پوشینه پوش در برنامه زنده باد زندگی تلویزیون ایران
سالها در صدا و سیمای حکومتی خود به تبلیغ استبداد اسلامی تحت لوای فیلم و سریال و خبر و …مشغول بوده اید. هرازگاهی به فکر خوراندن و تزریق یک شیوه اسلامی برای زندگی مردم ایران بر می آیید. زمانی خواستید چند همسری را هر طور که شده با سریالهای طنز و کمدی و پرهزینه به مردم بقبولانید. اما موفق نشدید. مدتی هم چند فرزندی را با نشان دادن خانواده های پرجمعیت در بوق و سرنا زدید تا این تفکر را در بین مردم جا بیاندازید. باز هم تیرتان به سنگ خورد. حال بر آن شدید برقعه و پوشینه را امری عادی جلوه دهید که فقط باعث خنده شده اید….
رژیم ننگین اسلامی زن را کارخانه تولید بچه می داند. عقل و خرد اخوندها هم در پایین تنه آنهاست. هر آخوند فکسنی و پیزری را که می بینید جز سکس کار دیگری ندارد و توله ها را پشت سر هم مانند بچه های خوک تولید می کند و جامعه را به لجن می کشد.
این تفسیر کاملن درست است. حکومت اسلامی به دلیل شکست در تحمیل حجاب اجباری درمانده است. بدین سبب سعی در فریب زنان و دختران در خانواده های نسبتن مذهبی, کم اطلاع و تحصیل نکرده دارد. به قول معروف آدم در حال غرق شدن, به هر تخته پاره ای چنگ می اندازد. حال اینکه طرز آرایش و پوشش نوه و نتیجه های خمینی و آقازاده ها و خانم زاده ها ی حکومتی, مشتی نشانه خروار است. به این معنی که سردمداران شکنجه گر و قاتل حتا نتوانستند فرزندانشان و خانواده هایشان را برای همیشه فریب دهند و سیاه پیچ کنند.

توضیحات مطرح نشده در برنامه

این زنان خودفروخته بردگان سید علی خامنه ای هستند! ایشان کمترین بویی از آزادی و انسانیت و شرافت نبرده اند…
ایشان توضیح ندادند اگر اشعه چشم مردان موجب پیری زنان می شود. آیا در منزل خود نیز با حجاب و گونی کشیدن بر روی سرشان خود را از نگاه همسرشان دور نگه می دارند؟. و چگونه اشعه ای نمی تواند از پارچه سیاه عبور کند؟. توصیه نگارنده این متن به خانم صادقی این است که برای محافظت کامل اطراف بدن خود را با بتون آرمه و تیرچه بلوک بپوشانند. به بیان دیگر همچنان که جهان و پویایی زندگی خود را در گوری قرار داده اند که از افکار خرافی مذهبیشان ساخته اند. بدنشان را نیز برای محافظت بیشتر در گوری امن پنهان کنند.
این فرتوری است که با مشخصات طاهره قرة العین کشیده شده است. طاهره قرة العین بانوی سلحشور و شجاعی بود که در اوج خرافات زمان خود که زنان همگی زیر روبنده و چادر سیاه بودند، پرده ها را بر درید و شجاعانه حجاب کثیف و استثماری اسلامی را به کنار زد و به زنان دیگر و آیندگان درس آزادی و شجاعت داد. یادش گرامی و راهش ادامه باذ.

چند سوال پیش آمده

چند سوالی که باید ازیشان پرسید این است؛ چرا زنی حوزوی باید از پیر شدن بهراسد؟!. مگر نه اینکه مرگ حق است و به بهشت خواهد رفت؟, و چرا نمی توان صورت پیر و از بین رفته ایشان را با نماز شب و دعا به صورت اول درآورد؟. چرا خدای ایشان انقدر ناتوان بوده که این مشکل اشعه چشم مردان را حل نکرده است. چرا به نام کتاب, سایت و یا مجله معتبر پزشکی که در اینباره مطلبی نوشته است, هیچ اشاره ای نشد؟. در ضمن صورتی که هرگز بوسیله هیچکس دیده نشود, چه اهمیتی دارد که جوان و شاداب بماند ؟!… بنابراین زیبایی هنرپیشه ها, مدل های زیبایی و زنان بی حجاب جهان, حتی در سنین بسیار بالا با چهره ای بسیار زیبا که نشانی از کهولت سن در آن نیست به چه دلیل است و اینکه چرا همسر ایشان مدت زیادی به اصلاح کردن ابرو و پوش دادن ریش خود پرداخته اند زمانی که حتا همسر و دخترش از داشتن صورتی انسانی محروم هستند؟!.
سوال های بسیاری هنوز ناگفته مانده است به عنوان مثال؛ نه تنها براساس تحقیقات پزشکی که بر اساس تفکر هر عقل سالمی واضح است؛ که شلاق زدن به دلیل شراب خواری از خوردن مشروب بسیار خطرناک تر و مضرتر است. و یا همخوابگی با دختران در ٩ سالگی یا پیش از سن ١٨ سالگی به نام ازدواج, تجاوز و جنایتی بزرگی است. این عمل جنایتکارانه, سبب آسیب رسیدن به دستگاه تناسلی زنان و بوجود آوردن بیماری های جسمی و روانی بسیار برای آنان خواهد شد. حقایق روشنی چون اینکه چند همسری همان برده داری زنان با کلاه شرعی است و….

در این جا دختر بچه ای که باید به دبستان رود، به حکم اجبار و خواسته خانواده خرافاتی خود در پوشش زناشویی دیده می شود. این ازدواج و یا جنایت کودک آزاری در ۱۱ ماه مه ۲۰۰۸ در کاشان سر گرفته است. این فرتور ما را به یاد پیامبر اسلام می اندازد که دختر بچه ۹ ساله را به رختخواب برد.

تبلیغ و ترویج تجاوز به کودکان

زهرا، یکی از دختران این خانواده قربانی تجاوز اسلام به حقوق زنان و دختران است. وی در ١٢ سالگی زمانی که کودکی بیش نبوده عقد کرده است. در ١۴ سالگی ازدواج کرده و در ١۶ سالگی صاحب فرزند شده است!. زندگی این دختر بی پناه از زبان خودش تنها به نمازشب خواندن و انجام به اصطلاح فرایض دینی سپری می شود. صدای خسته و غمگین این زن جوان از پشت دنیای سیاهی که اعتقادات پدر و مادرش بر او تحمیل کرده با لحن ناامیدی شنیده می شود. به امید روزی که زادروز فاطمه زهرا در تقویم ایرانیان, سالروز عدم تجاوز به نام ازدواج به دختران و کودکان و زنان باشد.
فرتور یک عده زن مسلمان را با پوشش اسلامی نشان میدهد، گویی یک دسته کلاغ سیاه روی کابل برق یا شاخه درخت نشسته اند! این برابری و عدالت موجود در اسلام و همچنین نشان دهنده یکسان بودن زنان و مردان در احکام ننگین اسلامی است.!

سمبل زنان ایرانی

آیا سیمای حکومت اسلامی تصور میکند, سمبل زن ایرانی شیرزنانی چون طاهره قرةالعین, بانو سردار مریم بختیاری, سیمین بهبهانی و مریم میرزاخانی و هزاران هزار ستاره پر فروغ آسمان پر غرور تاریخ ایران خواهند بود. یا زنی که جز در سجاده و رختخواب خوابیدن و خم و راست شدن, چیز دیگری از زندگی نیاموخته و جستجو نمی کند؟…
الگو سازی از خرافات ذهنی بنی صدر

حکومت اسلامی همواره به نقد و مضحکه اولین رییس جمهور خود ابوالحسن بنی صدر پرداخته است. چنان که حکومت اسلامی در برنامه های خود بر ضد بنی صدر نقل می کند. وی با روسری و حجاب زنانه از ایران گریخته است و…. صرف نظر که این نقل چقدر درست و قابل اعتماد است. سوال اصلی مطرح شده , پس از این برنامه این است که؛ چرا پس از ٣۵ سال, حکومت اسلامی ایران مجبور به ترویج جوک معروف بنی صدر با بیانی تازه شده است؟.
بنی صدر چهره منحوس و گندیده ای که در اوج بیسوادی با شارلاتانی خود را به مقامی رسانید که حتی لیاقت کمترین کارمند را نداشت. این مرد خرافاتی بیسواد برای نخستین بار اعلام داشت که: "موی زنان اشعه ای پخش می کند که موجب تحریک و انحراف مردان می شود. از این روی، حجاب اسلامی برای زنان ضروری است".
همان طور که می دانید ابوالحسن بنی صدر در زمان رییس جمهوری خود دلیل اجباری شدن حجاب را اشعه موی زنان که موجب جذب مردان می شود, خواند. آیا این بازگشت به شروع و اجباری کردن حجاب و اول انقلاب نیست؟. چه دلیلی به غیر از اینکه بیشترین درصد زنان ایرانی هرگز با زیبایی و آراستگی وداع نکرده اند. چنین حرکت جنون آمیزی را از صدا و سیمای حکومتی توجیه می کند؟. و آیا آتشفشان عکس های جنبش آزادی های یواشکی که در تمام این سال ها در بطن زندگی مردم جریان داشت و اکنون جهانی شده است. دلیل دیگری بر برنامه هایی چنین بیگانه با خردگرایی نمی باشد؟.

زیباترین زیبارویان جهان بی حجابند

زیباترین زنان جهان بی حجابند. هنرپیشه ها, مدل ها و بسیاری دیگر از زنان روشنگر و آزادی خواه زنانی هستند که در پی سال ها زیبایی و طراوت شان در فراسوی جهان زبانزد خاص و عام بوده و خواهد بود. زنان و مردان زیباروی , عشق و زیبایی را به جهان فکری و ذهنی و زندگی ما بخشیده اند. دیدن چهره ای زیبا در جامعه یا تلویزیون و پرده سینمای یک کشور, منظره چشم نواز و دل انگیزیست. بدون چهره ها و آنگونه که مذهبیون جوامع را می خواهند. دنیای سیاه, افسرده و سرشار از خشم و نفرت خواهیم داشت. دنیایی چون دنیای طالبان و داعش, نفرت انگیز پر از شلاق و شکنجه و سنگسار و سربریدن انسان ها و تجاوز به دخترکان ٩ ساله و … خواهد بود. دنیایی نفرین شده تهی از زنان و دختران, مگر در کفن های سیاه و بدون برخوردار بودن از صورت و حقوق انسانی. آنچنان که در مناطق تحت حکومت داعش و طالبان شاهد آن هستیم.
این آخوند پیزری و گندیده که تا کنون چند گونی نمک زیادی خورده، با بیشرمی برای به اصطلاح بدحجابی پیشنهاد شرم آوری می کند که اینگونه پیشنهاده تنها می تواند از آخوندهای بدچشم  هیز و هرزه  صادر شود. به راستی؛ لعنت بر هرچه آخوند است.

کلام آخر:

کلام آخر را به دو نقل قول از آدری هپبورن هنرمند زیباروی امریکا اختصاص می دهم؛ “زیبایی یک زن به خط و خال صورتش نیست. بلکه زیبایی واقعی یک زن در روح او منعکس شده است. این احساس مراقبت و محبتی است که او با عشق از خود (به دیگران) بروز می دهد. شور است، شور عشق و احساسی که او (در وجود خود) می شناسد. ” و “زیبایی زن تنها با گذران سالیان متمادی (از عمرش) افزایش پیدا میکنه!”

فضوله محله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر