۱۳۹۷ مهر ۱۴, شنبه

پست کوتاه:اظهارات رئیس جمهور اسرائیل در مورد هیولای ایران را باید از گرسنگی کشت.

خبرهای س کوتاه

  • مقامات اسرائیلی همیشه تاکید کرده اند بین مردم ایران و حکومت جمهوری اسلامی تفاوت قائل شده و اظهارات مقامات اسرائیل فقط در مورد مقامات جمهوری اسلامی بکار میرود اینکه آنها همیشه حامی مردم ایران  و آزادی حقوق شهروندی آنها بوده اند.

رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در بیت المقدس سخنان تندو تیزی بر علیه ایران بر زبان آورد که این امر با واکنش مقامات ایرانی و رسانه های داخل کشور روبرو بوده.
رئیس جمهور اسرائیل همچنین به همتای خود صدر اعظم آلمان آنگلا مرکل توصیه کرد که
برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران با آمریکا همکاری کند.
رئیس جمهور اسرائیل گفت:
حالا وقت آن است که به تحریمهای موثر علیه ایران بپیوندیم نه اینکه آنها را دور زده و به ایران کمک برسانیم.
او همچنین گقت:هیولای ایران را باید از گرسنگی کشت نه اینکه به آن غذا داد و این راه تنها راه تضمین ثبات در دنیا خواهد بود.

این اظهارات با واکنش تند مقامات ایرانی قرار گرفت,بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهارات آقای ریولین را "نژادپرستانه و ضد ایرانی" خواند.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که سران کج اندیش و بدخوی و اهریمن صفت اسرائیل تا کنون تلاش کرده اند مردم ایران را از حکومت جدا کنند و اکنون نیز با توهین بی شرمانه شان هویت ضد ایرانی خود را آشکار کردند.

در همین ضمینه اما روز جمعه وزارت خارجه اسرائیل تاکید کرد که اظهارات آقای رولین
در ارتباط با"هیولای ایران را با کشت" در مورد حکومت جمهوری اسلامی گفته شده و هدف آقای رولین از این اظهارات مردم ایران نبوده است.

مقامات اسرائیلی همیشه تاکید کرده اند بین مردم ایران و حکومت جمهوری اسلامی تفاوت قائل شده و اظهارات مقامات اسرائیل فقط در مورد مقامات جمهوری اسلامی بکار میرود اینکه آنها همیشه حامی مردم ایران  و آزادی حقوق شهروندی آنها بوده اند.
06/10/2018





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر