۱۳۹۷ مهر ۶, جمعه

نعیمه اشراقی: کیفیت نماز دخترم در کانادا بهتر از ایران است، چرا نباید به کانادا می‌فرستادمش؟

خبرهای داغ سیاسی

  •  توضیحات نعیمه اشراقی، نوه دختری روح‌الله خمینی، "درباره نحوه زندگی دخترش در کانادا"

من قربانی یک سری مسائل بودم و هستم. پدربزرگ من هر کاری کرده به من ربطی ندارد, من چرا باید توهین بشنوم؟آنها می‌گویند چرا از امکاناتی که مردم عادی ندارند استفاده می‌کنی؟ شما بودید استفاده نمی‌کردید؟ برای چی نباید دخترم را به کانادا بفرستم ؟!آنجا شرایط و فضایی دارد که دختر من می‌تواند ایمان و اعتقاداتش را محکمتر کند. کیفیت نمازی که در کانادا می‌خواند به مراتب بیشتر از ایران است. تا به حال چندین جلد مفاتیح برایش پست کردم. عمرا اگر اینجا اینقدر دعا می‌خواند. من خودم هم از شرایطی که برای ایران به وجود آمده ناراحتم ولی کاری از دستم بر نمی‌آید.


*****

ایشان فرمودند که آنجا شرایط و فضایی دارد که دختر من می‌تواند ایمان و اعتقاداتش را محکمتر کند!!!
جااانم از کی تا حالا فضای ایمان و اعتقادات و قبله تان سر از کانادا در آورده؟!👀احتمالا از وقتی که خاوری اونجا خونه خریده؟ 😏
والا نمیدونستیم که کیفیت نماز خوندن در کانادا خیلی بهتر از مکه و مدینه تان شده

پس از این به بعد قبله را به سمت کانادا تنظیم میکنیم چون کیفیت پیام رسانیش به خدا
بهتره و ارور نمیده.
28/09/2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر