۱۳۹۷ مرداد ۴, پنجشنبه

سردار سلیمانی به ترامپ: شما تا امروز چه غلطی کردید که برای ما خط‌ونشان می‌کشید؟ من حریف تو هستم، نیروی قدس حریف شماست!!


Bildergebnis für ‫قاسم سلیمانی‬‎
 قاسم سلیمانی 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت عملیات رمضان در اجتماع مردم همدان اظهار داشت: همه باید دعا کنیم خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند موضوعی که  امام معصوم (ع) نیز به آن تأکید دارد، پس تکلیف ما به‌عنوان یک فرد عادی در این عرصه نیز معلوم است.

قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شاخه برون مرزی سپاه پاسداران ایران، پنجشنبه 26 با تهدید ایالات متحده گفت که دریای سرخ دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست.

سخنان قاسم سلیمانی یک روز پس از تلاش شبه‌نظامیان حوثی پشتیبانی شده از سوی ایران برای هدف قرار دادن یک نفت‌کش سعودی در ریایی سرخ ایراد می‌شود؛ سخنانی که احتمال دست داشتن ایران در حادثه حمله به این نفت‌کش را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم , فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می‌کردید و امروز آمدید ما را تهدید می‌کنید؟ شما در جنگ 33روزه چه غلطی کردید؟ غیر از این است که شروط حزب‌الله برای پایان جنگ را پذیرفتید؟

به گزار خبرگزاری‌های ایران، قاسم سلیمانی در اظهارات خود که در «همایش شهدای همدان ایراد شده»، از اظهارات اخیر حسن روحاتی رئیس‌جمهوری ایران حمایت کرد و گفت: «اظهارات شجاعانه روحانی تاثیر خود را در دل‌های مردم گذاشته است».



او افزود: « هرکس به بیانات رئیس جمهور اهانت کند بزرگترین خیانت را کرده است».

حسن روحانی با اشاره به سخنان مقام‌های آمریکایی که می‌گویند صادرات نفت ایران را به صفر خواهند رساند، گفت اگر ایران نتواند نفت صادر کند، هیچ کشوری در منطقه نخواهد توانست. پس از آن شماری از مسئولان ایرانی از جمله برخی از نظامیان، تهدید به بستن تنگه هرمز کردند.

پس از آن روحانی در سخنانی دیگر به وجود برنامه‌ای برای نا امن کردن مناطقی دیگر اشاره کرد و گفت: «تنگه زیاد داریم».

قاسم سلیمانی با حمله شدید اللحن به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «تو ما را تهدید می‌کنی به این که اقدامی انجام می‌دهی که در دنیا سابقه ندارد. این ادبیات کاباره است».

سلیمانی در بخش‌های دیگری از سخنانش گفت: «دریای سرخ که امن بود، امروز دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست. نیروی قدس حریف نظامیان آمریکایی است؛ به ترامپ توصیه می‌کنم که از روسای جمهوری قبل از خود عبرت گرفته و از تجارب آن‌ها استفاده کند».



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر