۱۳۹۷ مرداد ۷, یکشنبه

یکی از عوامل نظامی مخفی و ناشناخته دولت حسن روحانی(تیمسار محمود آذین)؟

تیمسار محمود آذین

به گزارش «آمدنیوز»
 تیمسار «محمود آذین» پیش از انقلاب سال ۵۷ تنها یک نظامی عادی بود اما با آغاز جمهوری اسلامی و علم کردن داستان کشته شدن برادرش با سوءاستفاده از نام «خانواده معظم شهدا»، فعالیت خود را در سازمان‌های اطلاعاتی وابسته هوانیروز ارتش آغاز کرد. وی پس از مدتی به دادسرای نظامی راه یافت و با صدور احکام گوناگون بازداشت برای پرسنل نظامی، تبدیل به یک شکنجه‌گر بی‌رحم شد.
از جمله مسئولیت‌های تیمسار «آذین»، صدور احکام زندان، شلاق و اعدام در زمان تصدی دادسرای نظامی و صدور احکام اخراج نیروهای مردمی و مستقل در کمیته پاک‌سازی ارتش بوده است.
وی مسئولیت‌های مختلفی هم‌چون مدیرعاملی هلی‌کوپترسازی وزارت دفاع و مدیرعاملی هلیکوپتری ایران (در زمان وابستگی به بنیاد تعاون ناجا) را دارا بوده است. تیمسار «آذین» هم‌چنین در مفاسد گسترده‌ی مالی سردار «احمدی مقدم» فرمانده پیشین ناجا شراکت داشته و به واسطه نفوذ خود از تعقیب قضایی مصون مانده است.
تیمسار بازنشسته «محمود آذین» پس از قدرت گرفتن «حسن روحانی» در انتخابات ۹۲، از دستگاه دولت تدبیر و امید پاداش گرفت و علی‌رغم سن بالا به سمتِ مشاور امنیتی دولت روحانی منصوب شد. وی که با «سورنا ستاری» رئیس بنیاد نخبگان ریاست جمهوری و فرزند «منصور ستاری» فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش روابط نزدیکی دارد، در حال حاضر زندگی مخفیانه‌ای را در منطقه‌ای از شمال تهران دارد.
بر اساس گزارش‌های متعدد منابع خبری «آمدنیوز» در نیروهای مسلح، تیمسار «محمود آذین» به دلیل فعالیت‌های ناپاک خود، خون افراد بی‌گناه زیادی را ریخته و همکاری او با سازمان‌های اطلاعاتی کشور از جمله «حفاظت اطلاعات ارتش»، «حفاظت اطلاعات وزارت دفاع»، «حفاظت اطلاعات ناجا»، «بنیاد تعاون ناجا» و همچنین «وزارت اطلاعات»، باعث پایمال شدن حق افراد و خانواده‌های بسیار زیادی شده است.
«آذین» در حال حاضر نیز با یک بخش تحقیقاتیِ نظامی و محرمانه در دولت روحانی همکاری دارد و دارای محافظ شخصی و راننده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر