۱۳۹۷ تیر ۱۷, یکشنبه

شاهزاده رضا پهلوی تهدید رژیم مبنی بر «سوریه‌ای شدن» ایران پس از سقوط‌ را بی‌پایه دانست

کشور در فردای نبود رژیم از نو ساخته می‌شود
رضا پهلوی تهدید رژیم مبنی بر «سوریه‌ای شدن»ایران پس از سقوط‌ را بی‌پایه دانست و ضمن حمایت از اعتراضات مردم، قول داد که کشور در فردای نبود رژیم از نو ساخته می‌شود. 

۱۵ تیر ۱۳۹۷- پاریس - رضا پهلوی با انتشار پیام ویدیویی خطاب به مردم، از خواست برحق‌شان برای آزادی و فرصت زندگی بهتر که به‌وسیله‌ی رژیم دینی حاکم از آن‌ها سلب شده است، حمایت کرد. 

رضا پهلوی ۵۸ ساله با رد هشدارهای صریح رژیم مبنی بر «سوریه‌ای شدن» ایران در صورت فروپاشی‌اش، ایرانیان را به آینده‌ای درخشان نوید داد و قول داد که «در فردای پس از رژیم، ایران به یاری استعدادهای درون کشور و متخصصینی که مجبور به جلای وطن شده‌اند از نو ساخته خواهد شد.»

وی با اشاره به بحران‌های بی‌شمار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برآمده از خود رژیم، از مبارزه‌ی پیوسته‌ی مردم در مخالفت سیاسی با رژیم که از دی ماه گذشته با نیروی تازه‌ای در سراسر ایران از سر گرفته شده است، حمایت کرد. 

رضا پهلوی، خلبان پیشین جنگنده‌های بمب‌افکن، با تکرارِ رد هر نوع مداخله‌ی نظامی در کشورش گفت: «سر راست‌ترین مسیر برای جهان آزاد، حمایت از مردم ایران است که به دنبال حکومتی سکولار دموکرات هستند. در این صورت است که صلح به منطقه بازخواهد گشت و ایران دوباره به جامعه‌ی ملل باز خواهد گشت. ایران از خاکسترهای جمهوری اسلامی از نو ساخته می‌شود». 

رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران، زندگی خود را وقف خدمت به مردم ایران در خلال مبارزه‌شان بر علیه حکومت دینی‌ای کرده که ایران را از پیشرفت و مدرنیسم باز داشته است: «تا زمانی که مردم ایران این فرصت را بیابند که نوع حکومت سکولار دموکراسی خودشان را انتخاب کنند، من با رساندن صدای مردم به جامعه‌ی بین‌الملل در کنار مردم خواهم بود.»

در ماه‌های اخیر رضا پهلوی، یکی از رهبران اپوزیسیون، با گروه‌های مختلف سیاسی و کارشناسان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازسازی ایران به منظور یافتن راه حل‌هایی برای فردای پس از سقوط رژیم، ملاقات کرده است.

در ماه‌های اخیر رضا پهلوی، یکی از رهبران اپوزیسیون، با گروه‌های مختلف سیاسی و کارشناسان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازسازی ایران به منظور یافتن راه حل‌هایی برای فردای پس از سقوط رژیم، ملاقات کردهاست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر